måndag 5 november 2007

no longer avalible..

Mr X.. haha det är ju så vi kallar honom,
I alla fall så har han ny flickvän, wiiie.. haha staackars henne, fattar inte vad hon ger sig in på, speciellt inte när han är kär i någon annan.. äh, man ska väll inte blanda sig så mycket..haha bara dom är lyckliga (A)

Eller så ska man blanda sig? Kanske ska försöka värva henne till vår klubb Marre?
"Been there, done that"
haha, vi är grymma mot honom, stackars kille..
eller nej han är fan värd det, jag är ju blockad och allt, plus att han är en idiot, ofta han inte ville träffa Martina längre bara för att hon var med mig, liksom tack för allt till dig med! sär..
Hoppas jag stöter på honom i Bunkeflo bara för det, hon bor ju typ en gata bort, lätt att jag ska skrika värsta då typ "hej snygging, saknar dig" hahaha, allt för att jävlas =)

Nej nu ska jag återgå till att vara lite snäll.. det finns faktiskt många här i världen som jag gillar, tack för att ni finns, utan er hade jag inte varit densamma!

Pusss och kramizar

/E

Inga kommentarer: