måndag 5 november 2007

Jobba, jobba, jooobba!

Jahapp, då sitter man här i Uppsala på ett typ läkemedelsföretag.. eller ja dom producerar något speciellt läkemedel som jag tyvärr inte får snacka om.. har skrivit på massa tystnadsplikts-papper osv.. haha, säger jag något eller sprider deras idéer så kan jag få upp till 1 miljon i böter.. det var det första jag fick höra typ.. så tyvärr jag är inte rik, därför håller vi informationen hemlig..

Men men , folket är trevligt, mobbar dock min skånska lite, men sånt får man ta.. Maten är cpgod.. haha plus att jag får äta gratis för att jag är praktikant, wiie, MAT <3

Saknar klart mitt hem lite, har bara sovit hemma 2 nätter på en hel vecka.. och jag kommer sova borta hela denna veckan.. Mamma gillar det inte, haha men ibland måste man fly tjatet hemifrån.

Var har jag då varit?
BRYSSEL!

Underbar jävla resa alltså, helt sjukt så skönt att bo ensam med 3 tjejkompisar:
Inga problem,
Inga måsten,
Inga krav,
BARA roliga upplevelser!

Shopping, Party och leenden var det som förgyllde vår resa och att komma hem var inte alls så kul som man brukar säga.. "Borta bra men hemma bäst"
Sorry mamma men jag funderar starkt på att plugga utomlands, helt sjukt så skönt det hade varit! Men var och vilken inriktning det kommer att bli det återstår att se.. Har ju faktistk lite tid kvar på mig att bestämma det.

Back to work now..

Saknar BRYSSEL!

/E

Inga kommentarer: