onsdag 30 januari 2008

Shinylicious!

Vet att jag redan skrivit ett inlägg ikväll men måste bara tillägga detta.

SHINYLICIOUS

Mitt och Enas nya favoritord.

Mycket bra ord att tänka på när man sitter i skolbänken i vintergråa Sverige; får genast en på mycket bättre humör.

Förresten! Jag har två filmer att rekommendera (sett båda idag).
1. Atonement (Försoning) med Keira Knightley. Riktigt bra film, när den var slut satt vi bara och stirrade rakt fram, det var svårt att veta hur man skulle ta den. Den hade allt.
2. Bröderna Lejonhjärta, Astrid Lindgren. Slog på tvn och där var den, en gammal klassiker som nästan glömts bort. Att återse gamla barndomsfilmer kan faktiskt bli mer lyckat än man tror.

NattttiNatttii (som min mormor alltid sa när jag var liten)

/E

3 kommentarer:

Anonym sa...

Frekvent bloggande - ja tack!!!.
Kul att du bloggar oftare nu ;)

Anonym sa...

Iddi shinylicious (DJ BABY HAHA) smsade mig idag när vi satt på di penco:P dom skulle planera mer å undrade om vi kunde sprida pr, han skulle höra av sig senare idag. Folk har nog insett att vi ÄR SHINYLICIOUS! hihi, love our little things<3

Anonym sa...

Du jag tror du menar Atonement? filmen som vi nästan bölade på:D?