söndag 13 januari 2008

nervositet till det positiva

igår hade vi skånelagsuttagning, den andra omgången, och det är klart att man blir nervös osv. man vill ju visa vad man går för, för att sedan ha en chans att komma med i det slutgiltiga Skånelaget.

jag hade ändå inte så höga krav på mig själv när jag kom dit, för jag vet hur svårt det är att prestera i pressade situationer samtidigt som man inte vet vad tränarna gillar osv.. därför var jag mest där för att ha kul och lära mig nya saker, sen om jag lyckades visa mig duktig och kanske till och med komma vidare så är det bara ett plus.

allting gick faktiskt bättre än förväntat, jag gjorde verkligen mitt bästa och tränaren verkade gilla mig, känns som att jag aldrig varit närmre en plats i Skånelaget.

Men som sagt vet man aldrig vad tränarna söker osv, så jag tänker inte hoppas för mycket, då blir jag bara besviken om jag inte kommer med.

Ta livet som det kommer.

/E

Inga kommentarer: