torsdag 8 november 2007

SOVMORGON

Idag fick jag sovmorron, enda tills efter lunch.. så jag och Anna åkte in till stan och åt lite lunch, hamburgare blev det. Kanske inte det nyttigaste, men men så får det bli ibland..

Har inte haft så mycket att göra på jobbet idag, men det kan vara skönt att bara få sitta och ta igen lite tid på datorn.. fixa lite skolarbeten som ändå måste göras och prata lite på msn med andra som heller inte har något att göra..

Ikväll blir det nog träning med Uppsala-laget igen.. najs najs, men jag är fortfarande lite sjuk så vi får se hur det går..

Vet inte vad det är med mig.. har haft konstant ont i halsen i nästan 4 dagar, någon influensa eller så som går? Hoppas inte.. haha i så fall är det synd om alla som träffat mig.. men jag har ju ingen feber eller så, så det borde inte vara någon fara!


PS. det börjar bli riktigt kallt här uppe nu.. -4 eller så, brrr, ska bli skönt att komma hem till plusgraderna i Malmö till helgen!

/E

Inga kommentarer: