tisdag 31 juli 2007

Säg inte att du saknar oss

Sen henne.. alltså shit jag orkar inte med såna personer..
IDAG, efter HELA sommarlovet.. DÅ passar det att höra av sig.
Alltså seriöst så tycker jag det är sååå dålig stil..
"Vi måste ses massor på sommarlovet, jag ringer er så fort jag kommer hem så ses vi då"
Har hon ringt?
Nej, inte förrän idag, typ 7 veckor senare..
"Guuuuud vad jag har saknat er, har velat träffa er hela tiden"
Jaha. Men varför har du inte hört av dig då?

Hon har bara tid för sina andra kompisar.. och egentligen bryr jag mig inte, för jag har klarat mig bra utan henne. Men det jobbiga är nu när hon försöker ta igen allt.. vissa saker kan man bara inte ta igen..

Vi andra tre har träffats hela sommaren och gjort massor med saker tillsammans.. Vi har blivit tajtare och vi känner varandra väldigt väl nu.
Nu när hon har förstått allt hon har missat börjar hon bli oroolig. Det ska hon va. Varför ska vi orka lägga ner massa energi på henne när inte hon lägger någon som helst energi på oss?

Vet inte vad jag ska säga mer, men man kan inte bete sig så och sen tro att allt är som vanligt igen..
Jag klarar mig utan henne i mitt liv, så jag tänker inte offra något för henne på det sättet som hon inte skulle offra något för mig.

Inga kommentarer: